8 Ekim 2008 Çarşamba

KARTELİN YENİ HEDEFİ...hatipoğlu hoca


Ekranlarda oluşturduğu tebliğ yöntemi ve söylemiyle büyük ilgi toplayan, yaptığı programlarla raiting leri altüst eden Dç.Dr. Nihat Hatipoğlu’nun ''astronomik ücret'' aldığı iddiası yepyeni bir tartışmanın fitilini ateşledi.Televizyon programından ''20 bin YTL aldığı iddia edilen'' Nihat Hatipoğlu hakkında şimdi de Diyanet’ten de maaş aldığı iddiaları ortaya atılarak karalama kampanyası başlattılar.. “Din adamlarının bu tür hareket etmesi etik açıdan doğru olur mu” fetvaları veren malum medya birden ahlak abidesi kesildi!!MEVZUATA UYGUN Akşam gazetesinin haberine göre, Nihat Hatipoğlu ise, “Önceden ücretsiz izinliydim. 6 ay ücretsiz izin alarak dışarıda program yaptım. Şimdi yine izinliyim. Ücret almam da normal. Mevzuata aykırı bir şey yok” dedi.Diyanet’ten, Ramazanda özel bir kanala yaptığı program nedeniyle bu ücreti de almadığını söyleyen Hatipoğlu’nun, yine kurumdan yurtiçi ve yurtdışı resmi programlar için harcırah istemediği belirtildi. SÖYLENEN RAKAM DOĞRU DEĞİLHatipoğlu, hakkında çıkan ‘program başına 20 bin YTL alıyor. 400 bin dolar da transfer parası aldı’ iddialarına şu sözlerle çok sert tepki gösterdi: “Söylenen rakamlar doğru değil. Ama bir ücret aldığım doğru, çünkü emek veriyorum. Bu, benimle kanal arasındaki bir konudur. Raitingim zaman zaman yüzde 50’nin üzerine çıkıyor. Ben eskiden de başka kanallarda program yapıyordum; o zaman neden kimseden ses çıkmıyordu? Raitingim rekorları kırınca ses çıkarmaya başladılar. Bükemedikleri eli kırmaya çalışıyorlar. Ben halkı aydınlatıyorum, halka dinimizi sevdiriyorum. Alevi’yi, Sünni’yi kaynaştırıyorum.”

Hiç yorum yok: