1 Kasım 2008 Cumartesi

1990 da Türk şarkıcılara bakışım


Ebru Gündeş; sesi güzel,ama kendini sevmem,burnu havada olan insanları sevmem.
Hülya Avşar; hiç sevmedim,türk toplumuna kötü örnek teşkil ettiğinden sevemedim.
Sibel Can; magazin şarkıcısı.
Seda Sayan;zorlama şarkıcı,benim için hiç bir nötr.
Mahsun Kırmızıgül; berbat sesi olan şarkıcı,
İbrahim Tatlıses;mükemmel sese sahip türkücü.ama sevmiyorum
Emrah;yapmacık,vs.vs.
Nükhet Duru;sadece bakımlı görüntü,o kadar.
Zülfü Livaneli;şarkılarını,türkülerini,seviyorum,misyonunu sevmiyorum
Yeni Türkü;eski şarkılarını seviyorum,yenilerini sevmiyorum.
Erkin Koray;hala ayakta,isminden sözettirmeyi bilen şarkıları her zaman gündemde.
Doğuş;sokaktan geldiği için,şarkıları bana güzel geldiği için,kendi olduğu için.
Zuhal Olcay;farklı bir şeyler yaptığı,benimde bunları sevdiğim için.
Candan Erçetin;şarkıları için.
Yılmaz Morgül;sanat müziğinin hakkını verdiği için
Çelik;bazı şarkıları için seviyorum,davranışları için sevmiyorum
Ajda Pekkan;nasıl süperstar hala anlayamadığım biri.
Asım Can Gündüz;sempatik,içten,farklı olduğu için.
Barış Manço,eskimediği için.
Haluk Levent;insanlar yardımcı olmayı sevdiği için.

Hiç yorum yok: