1 Kasım 2008 Cumartesi

1990 lı yıllarda siyasilere ve bazılarına bakışım

-adnan kahveci; adam gibi politikacı olduğu için,severdim
-yıldırım akbulut;başbakanlığı döneminde beni çok güldürdüğü için(evet,o dönemde fıkraları sayesinde gülmüştüm ancak,sonrasında adamı bilinçli bir şekilde saf biri gibi göstermişler,bunu öğrendim ve güldüğüm kadar üzüldüm.)
-hasan mezarcı;kültürlüydü,birikimliydi,bu yanları için sevmiştim,ancak nolduysa hapishaneye düştükten sonra resmen delirttiler adamı(naptılarsa,bir beyni yok ettiler)
-güneş taner;yalaka olduğu için ve radyasyonlu çayları millete içirdiği için nefret etmiştim.
-yalım erez;söylediklerinin aksini,cephe değiştirdiği anda yaptığı için(insan biraz bekler :)) ben de sıfırlandı.
-mesut yılmaz; hiç bir şey olmadığı için,benim içimde hiç bir şeyin altına bile düştü.
-deniz baykal; savunmam için hiç bir yanı olmadığı için sevmem(o zaman sevmezmişim şimdi nefret ediyorum)
-şemsi denizer;işcinin parasıyla sefa sürdüğü için sevmem(sonraları öldürüldü,insan olarak üzülmüştüm)
-bayram meral;işçiyi sattığı için sevmem.
-ergün göknel;skandalları için sevmezdim.
-yıldırım aktuna;sadece vatandaş olsun yeter dediğim bir doktordu.
-esat kıratlıoğlu;bir dönem çok iyi yalaka olduğu için,sevemediğim şahsiyet.
-şevki yılmaz;davasının adamı olamadığı için sevmedim.
-müslüm gündüz;islami kesim onun yüzünden rencide edildiği için,nefret ettim.



Hiç yorum yok: