3 Ocak 2010 Pazar

BEN!

düz lisede aklımda kalan tek öğretmen,ekrem öğretmen.biyoloji öğretmeniydi.o da dışarıdan dersler boş geçmesin diye gelirdi.beni ekstra severdi :) boş derslerde top oynardık,okulun bahçesinde,bir gün çok şık bir hareketimi görmüş, bana "sen bir yerde top oynuyormusun?" diye sormuştu."hayır,oynamıyorum"deyince."Allah Allah,du bi bakalım"demişti,hani bir yere topçu olarak yerleştirecekmiş gibi ama olmadı işte :).bir de bir ingilizceci vardı.ismini hatırlamıyorum,o da beni bir gün dersten atmıştı.nedeni de; hani benim ingilizcem ortaokuldan iyiydi ya.ingilizce dersi bana faso fiso gelirdi,millet dersi anlamaya çalışırken,ben bir insan resmi yapmıştım.öğretmen de yaptığım resmi görüp "neyin resmi bu ?" diye sorduğunda verdiğim cevap dersten atılmama sebep olmuştu.cevap şuydu "sizin resminiz hocam"(resim yamuk yumuk bir tiplemeydi).ben o dersi okulun bahçesinde geçirdim,arkamdan da "bunu sınıfta bırakacam ama kanaati aşan notlar alıyor! ingilizce dersi iyi !" :)
öğrencilerden de hatırladıklarım; duran,ercan,irfan,burada da ahmet siyami gürbüz,nesrin özer,nilay sezer,nurhan...
düz lise de gördüğüm şey aslında içler acısıydı.koskoca sınıftan geçen bir öğrenci vardı;birol.yani direk geçen,diğerlerinin çoğu bütünleme imtihanlarında geçerdi.ihl deki eğitim adam gibiydi,düz lisedeki eğitim ise yetersizdi.

Hiç yorum yok: