31 Ocak 2010 Pazar

schaub lorenz

bu marka,taa çocukluk yıllarımızda "benim televizyonum schaub lorenz"reklamıyla hayatımızda iz bıraktı.sonra kaybolup gitti.2 yıldır ulusal marketlerin standlarında yer buldu "arıza halinde birebir değişim"etiketiyle.bugün internette schaub lorenz ile ilgili bir yığın şikayetle karşılaştım.elinde schaub lorenz televizyonu olanlar;servis,değişim gibi garanti içeriklerini unutmalı diye düşündüm birden.bir internet sitesi dahi olmayan bu marka ve ithalatçı firma,vaad ettiği hiç bir şeyi yerine getirmiyor,gibi algı oluşturdu bende.herkes veryansın ediyordu,markaya.anladım ki; ben de elimdeki televizyon bozulursa normal bir tamirciye getirmek zorunda kalacağım.özellikle www.sikayetvar.com adlı şikayet sitesinde yazılanları okuyunca,tüketicinin maduriyetine,kulak tıkayan firmalar hala piyasada at koşturabiliyor.bu tür firmalar,ne olacak ki mantığı ile tüketiciyi madur etmekten sakınmıyor.sahi NE OLACAK!

Hiç yorum yok: