4 Şubat 2010 Perşembe

sevgili(!) osman durmuş...

mhp,12 eylül 1980 öncesinde sempati duyduğum,iki partiden biri idi.islami tarafı da vardı çünkü.80 sonrasında taşlar yer değiştirdiğinde mhp tamamen türkçü(ben de menşei türk bir vatandaşım) merkezli bir parti oldu.islam etrafındaki hareket yanlıları bbp yi kurdular,mhp ye sempatim(söylem ve hareketleri buna sebeptir)bir hayli azaldı.muhsin yazıcıoğlu nun bbp si daha sıcak göründü bana.şimdi daha net görebiliyorum tabloyu;osman durmuş gibiler sayesinde.mhp benim için artık hiç bir şey.başörtüsü konusunda yanar-dönerliği ile kendini belli eden mhp,osman durmuş un son çıkışı ile bitmiştir.mhp içinde binlerce başörtülü üye vardır,onların da artık bir şeyleri görmesi gerekmektedir.partisel kaygılar endişesi ile genel olarak başbakanın paralelinde gözükmesi gerekmemektedir sayın(!) osman durmuş un.ancak;emine erdoğan ın gataya alınmama girişiminde(ya da söyleminde),emine erdoğanın yanında olmak zorundaydı.başbakanın söylemini "nasıl böyle bir şey olabilir?"diye desteklemeliydi.renk verdi en sonunda mhp(mhp diyorum bahçeli,aksi bir açıklamada bulunmadı hala).peygamberlik konusuna hiç girmiyorum,saçmalığın tavan yaptığı söylemdi.osman durmuşun daha önce çocukça çıkışları olmuştu,bu söylemi ile çocuk bile olmadığını ortaya döktü.yazık...sizin partiniz için geçmişte döktüğüm dillere yazık!
hiç bir şeymişsiniz...

Hiç yorum yok: