14 Şubat 2011 Pazartesi

çekirdek...

DiaSa dan çekirdek almıştım.Beni tanıyanlar bilir,yabancı sermayeli şirketleri marketleri sevmem...
öyle denk geldi işte,arada bir öyle denk geliyor.% 100 yerli sermayeyi kullanamıyorsunuz işte,ne kadar uğraşsanız da.
neyse,çekirdek çıtlatıyordum :) (bu ara buna sardım,televizyona bakarken,elim ağzım çalışsın diye :)).çekirdeğin ortalarına kadar gelmiştim ki; şok,şok,şok ! sigara izmariti ! çekirdeğin paketinin içinde !
şimdi bunu burada niye paylaştım.diasa'nın kendisine bir mail attım "nolacak şimdi ?" tarzında,geri dönülen mailde;"bizden alışveriş yaptığınız için teşekkür ederiz,bize paket dolum tarihi ,seri no vs"tarzında yazılar döktürmüş her kim döktürdüyse.yazıda bir özür kelimesi yok! bu beni daha da uyuz etti !
ben istenilen numara ve tarihleri yazdım ve kendilerine gönderdim.ardından başka biri telefon numarası vermiş ve bizi arayın demiş,ben onu görmedim(o ara mailime girmemiştim)daha sonra bir mail daha gelmiş,bize telefon numaranızı verin,biz sizi arayalım diye,bir telefon numarası verdim,henüz arayan yok.
şimdi sevgili dostlar,bunlara ne demeli? bu konudaki engin yorumlarınızı bekliyorum ...

Hiç yorum yok: