14 Şubat 2011 Pazartesi

melek balığı

bir melek balığı aldım 11 şubat 2011 de.ömrü 10 yıl oluyormuş bu balıkların.iyi bakmayı hayal ediyorum ona.10 yıl yaşasın istiyorum.o 10 yılı acı-tatlı benimle birlikte geçirsin istiyorum.bir derdi olmasın 10 yıl boyunca, en büyük temennim.acı hiç yaşamasın.ben başka dertlerle uğraşayım ama o dertlere toslamasın.toslamasın ki,10 yılın sonunda "ne güzel baktım bu balığa !" diyebileyim.ne güzel oldu şimdi diyebileyim 10 yıl sonra.5 yıl sıkıntılı geçecek biliyorum ama o dayanır benimle beraber,buna inanıyorum.6.yılda daha mutlu oluruz balığımla.güle oynaya geçer günler.ben balığımı seviyorum,kardeşlerim de seviyor biliyorum.en çok da eşim seviyor.10 yıl birlikte,hep birlikte bakacağız balığımıza.melek balık,sen çok yaşa.ömrünü doldurmadan ölme emi?

Hiç yorum yok: