9 Aralık 2011 Cuma

seyahat yazıları

konyaya geçtim ankaradan.genelde konya otellerinde yer bulmak da güçlük çekerim,ancak bu kez öyle olmadı,ilk aradığım özkaymak otelde yer vardı.orada kaldım.orada kalmanın en büyük avantajı,toptancıların hemen dibinde olması.ancak sabah ilk toptancılara girmedim,büsan ilk gittiğim alan oldu.karpuzoğlu ile görüştüm,ahmet yeni açtıkları perakende de idi,toptandan perakendesine geçtim,güzel bir mekan yapılmış,biraz desteklenmesi gerekiyor,görsellerle.inşallah bahtı açık olur.biraz sohbet,biraz yemek ve sonrasında toptancıların dibinde olan perakendeden ayrıldım.toptancılara girdim.toptancılara girerken,hep içimden küfretmek geçen bir oyuncak dükkanının önünden geçerim.neyse.toptancılarım; msd,parlayan,erdem,oflaz.
burada da sohbet,muhabbet merkezli geçti çünkü işler konya da biraz zayıftı.

Hiç yorum yok: