20 Ocak 2012 Cuma

hrant dink için adalet...

hrant dink için adalet istiyorum ! AMA ;
ermeni değilim,hiç olmayacağım da !
kardeşimsinhrant formatına hiç girmeyeceğim,hrant müslüman değildi.
ancak ve ancak "müslümanlar kardeştir" keşke hrant da müslüman ölseydi,ben de kardeşimsinhrant diye twitter da paylaşsaydım.
etnik kökeni-niz ne olursa olsun,müslümansanız kardeşimsiniz,değilseniz kardeşimiz olmak isterseniz bizim kollarımız açık bekleriz.
MÜSLÜMAN OLARAK hrant için adalet istiyorum.durumum budur...
bir de elinize bir tabela alıp "hepimiz ermeniyiz"diye ortada dolaşmayın."ben de ermeniyim" diye dolaşın.halk adına kimse racon kesmesin...

1 yorum:

Pabuc dedi ki...

Neyse ki böyle düşünen çok kişi var.Ben de yazınızın özüne benzer bir cümle twitterda yazmıştım.Hak hukuk isterken Ermeni olmama gerek yok Müslüman olmam da haklılın hakkını savunmama da yeterli zaten..

Saygılar..