26 Ocak 2012 Perşembe

sinbo


sinbo markası piyasaya gireli (hatırladığım kadarı ile) takriben 10 yıl kadar olmuştur.ilk zamanlarda ürünleri sürekli arıza verirdi.arızalı ürünler,firma tarafından bire-bir değiştirilerek tüketici mağdur edilmezdi(müşteri aldığı yere giderse).ben hem sektörden biri olarak,hem bir tüketici olarak arızaların tüketici nezdinde zamanla sinbo için büyük sıkıntı olacağını düşünmüştüm(marka/imaj meselesi).YANILDIM.çünkü sinbo,hiç geri vites yapmayarak,sürekli kendini geliştiren,yenileyen bir çizgi izledi.geldiği nokta mı? sinbo diye bir markamız var.ve bu marka belki de türkiye de bir ilki yaptı ve hala daha yapıyor; arızalanan ürün için yurtiçi kargoyu arıyorsunuz,kargo gelip arızalı ürünü alıyor(ücretsiz),takriben en geç 10-15 gün içinde size yine yuriçi kargo(ücretsiz),yenisini geri getiriyor(sıfır ambalaj ile,yeni almışınız gibi).biz bunu iki kez yaşadık(birisinde sinbo'nun yan markası scarlett almıştık,15 gün içinde sinbo marka vantilatörle değiştiler,ikincisinde de sinbo marka mini fritözümüzü 10-12 gün gibi bir zamanda yenilediler.
niye bunları yazdım,hep kötü şeyleri yazarız,söyleriz ya; iyi şeyler yapanları da yazmak,konuşmak lazım ki;güzellikler artsın,teşekkürler sinbo(reklam metni olsa ancak bu kadar güzel hazırlanırdı :)) iyi şeyler yaptığınız da bu sizin zaten reklamınızdır(chyrkyn).

2 yorum:

Pabuç dedi ki...

Peki bu aklımızda olsun hem uygun fiyata hem de iyi hizmet alabileceğimiz bir firmanın varlığını duymak iyi oldu:)

chyrkyn dedi ki...

hee, bir de fiyatları iyi,onu yazmayı unutmuşum.türk tüketicinin en büyük derdi,geri hizmet.bu da olduktan sonra...;)