21 Şubat 2012 Salı

aziz yıldırım


bugün aziz yıldırım savunma yapmış,savunmanın bazı yerlerinde enteresan cümleler kurmuş.bu cümlelerin bir kısmı bana tuhaf geldi.
Aziz Yıldırım; "Aleyhimizde yapılan propaganda, kulübümüzün kuruluş gayesini baltalamak ve bu temiz, vatansever, Atatürkçü yoldan çevirmek içindir." diye konuştu.milliyet
aziz yıldırım,fenerbahçe nin gördüğü en iyi başkandır.yaptığı tesisler ile,gösterdiği şampiyonluklar ile, her branşa eğilmesi ile en iyi başkandır,aziz yıldırım ın yanında ali şen in esamesi okunmaz bana göre.ancak,savunmaya direk,atatürk üzerinden yapmaya başlaması ile bu davada birden içime kurt düştü.ne alakası vardı,bu davanın atatürk ile,atatürkçülük ile.galatasaraylılar atatürkçü değil,beşiktaşlılar atatürkçü değil anlamı da çıkarır.onlar atatürkçü olsaydı,onlara da dava açılırdı(!).komik! bu savunmayı aziz yıldırım a hiç yakıştıramadım.avukatını bence hemen değiştirsin.insanın kendi öz kimliği ne işe yarar? yapmışındır ya da yapmamışındır!davanı onun üzerinden yürütürsün.
bu savunma şekli ile aziz yıldırım,benim gözümde sanıklıktan suçlu görüntüsüne doğru kaymaya başlamıştır.
geçmişten biliyoruz ki; her bir bok yiyen hemen bağırmaya başlardı "biz atatürkçüyüz,o yüzden bizi içeri alıyorlar,o yüzden bizi suçluyorlar,o yüzden....."
"atam! biz bi bok yedik,arkana saklanacağız,kusura bakmazsan! en güvenli yer,türkiye de senin isminin arkası çünkü!"
yok yaa!
hani internette dolaşan muhabbetler vardır ya; türk insanına mahsus davranışlar arasında şunu da ben sokmuş olayım "atatürkçü olduğumdan,bu suç bana isnat ediliyor!" gibi. yazık.
atatürk ü emellerinize alet etmeyin...

Hiç yorum yok: