3 Nisan 2012 Salı

mini etekli türbanlı

bugün sabahleyin bir okul önünde (sanırım çocuğunu okula bırakıyordu) bir bayan gördüm.yüzü makyajlı türbanlılardan(hani benim hiç tasvip etmediklerimden),sonra farkettim ki,mini etekli.baya baya mini etekli (dizin 2 parmak üzerinde filan değil,etek boyu diz ile beli ortasında filan(şimdi; hem eleştiriyor,hem ne biçim incelemişin dediğinizi duyuyor gibiyim,vay sapkın da diyeniniz olacaktır,varsa öyle diyen,kendisine bir şey der geçerim).bu gördüğüm en uc türban takan bayan durumuydu.hani bunu internette ben okusam "hadi lan oradan" derdim.maalesef gözlerimle bunu da gördüm.daha önce başörtünü kirletme diyordum,şimdi ne diyeceğimi bilemedim.

1 yorum:

Pabuc dedi ki...

Allah hidayet etsin akıl fikir versin onlarada bize de...Ne diyelim evet karşılaşıyoruz öyleleriyle rabbim doğruyu görmeyi uygulamayı nasip etsin