30 Aralık 2014 Salı

ÇOCUKLARIMLA KÖY TATİLİMİZ (ağustos 2013)

 büyüklerimizin doğduğu,büyüdüğü ve hala yaşadığı evin önündeki çeşme ile oyalanmayı sevdiler :)
 sümela manastırında rehberin anlattıklarını pür dikkat dinlediler...
 dağa çıkmıştık yürüyerek, biraz yorulduk sanki, yol kenarında dinlenmece (ne işimiz vardı bu dağda der gibiler ama çok mutlu oldular...
 denize inerken dondurma keyfi ;)
 sohbet ederek denize iniş...
 yeşillikler içinde beyaz :)
 çökük eve çıkış merdivenlerinden yalıya(sahile) iniş...
 sümela manastırından bir kesit...
 sürmene'den tepeden manzara seyri
akraba ziyaretinden dönerken...
 uzungöl'e akan derede yürümeye çalışmak :)
 sultan murat yaylasında bulutların üzerindeyiz...
 bir gölet başında ve gölette ördeklere ekmek atıyoruz ...

geçen yaz, çocuklarımla gittiğimiz trabzon gezimizden...ilk kez dedelerinin topraklarına gittiler. babalarının diyemiyorum, babaları o topraklarda doğmadı ama kendini hep o toprakların insanı hissetti :) çok keyif aldılar. köy evinde kaldılar ki; yadırgayacaklarını düşünmüştüm (şehirde doğup büyüyen çocuklar olduklarından) , çok mutlu oldular. "cennet gibi burası baba" diyen kızım mutlu etti beni. oğlum "her yıl buraya gelelim" moduna geçti. güzel bir tatildi onlar için...benim için mi? hayatımın en güzel tatili olarak tarihime geçti. çünkü; çocuklarımla beraberdim tatilde !

Hiç yorum yok: