1 Şubat 2012 Çarşamba

ttnet/turk telekom




3 gündür internetimiz yok.bir arızası varmış,şebekenin;bu nedenle internetimiz yok.3 günde 6 kez de telefon açmışımdır.tatmin olmadığım cevaplar alıyorum,işim görülmüyor,bir telefondan öteye gidemiyorum.hani kampanya dahlinde olmamış olsam,hemen iptal ettirip,başka bir internet servis sağlayıcısına geçicem.bu smile adsl kesinlikle olmaz,onu belirtmeden geçmeyeyim.superonline ı denerdim.onu da bir görmüş olurduk.ttnet,devlete ait bir kurumken,böyle sıkıntılar yaşatmazdı.ancak özelleştikten sonra tamamen kapitalist yaklaşımlar doğrultusunda müşterilerini üzmeye başladılar.kampanyalı bir notebook üzerinden 36 ay göbeğimiz kendilerine bağlandı.göbeğimiz bağlanmadan önce notebook yanında 3g modem vermeleri gerekirken bayi işgüzarlığı ile ücretsiz olan 3g modem verilmemişti,kavga-dövüş ile onu aldım,ancak onun ayrıca bir fatura bedeli varmış,onu da evvelki akşam öğrendim(cahillik işte),her ay 5 tl gibi devletin aldığı bir vergisi varmış ve ayrıca faturalandırılırmış.ben cahil cahil (kavga ederken bayi ile bunları öğrenemediğimden) notebook yanında verilen aylık 2 gb.ücretsiz kullanımlı 3g modemim var(gerçi hiç kullanmadım,geçen akşam internet arızası hallolmadığından,onunla girme teşebbüsüm oldu) formatında hem avea ya borçluymuşum,hem 2 gb.kullanımım iptal olmuş.bunları yazarken kafam biraz karışık(ısrarla da yazmak istiyorum),siz cümleleri toparlayın bir zahmet.dün akşam 15 tl yi faturadan düşecekleri konusunda mesaj göndermişler,henüz hala 2 gb kullanım hakkım olup olmadığını öğrenemedim.onu da öğrenirsem,yazma kabiliyetim devam ederse yazarım.

Hiç yorum yok: