5 Şubat 2009 Perşembe

Şu ara chp ne yapıyor...

Chp,seçime hazırlanıyor.Ne yaptığını anlamıyorum.Hoşuma da gidiyor anlamamak :) .Çarşaflılara rozet takılıyor,Kur'an kursları açma vaatlerinde bulunuyorlar,para yardımı yapacaklarını söylüyorlar,vs.vs.
Bırakın çarşafı,başörtüsüne tahammül edemeyen bir parti,çarşaflıları oy uğruna partisine kabul ediyor ve rozetlendiriyor(Gerçi hepsi üyelikten ayrıldı ama olsun,partiye bir renk gelmişti,siyahi)
Sefa Sirmen,her mahalleye Kur'an kursu açacağını söylüyor,ancak bu parti,imam hatiplere karşı olan bir partiydi.Kur'an kurslarına nasıl yeşil ışık yaktı anlamadım(Ondan da döndüler sözel olarak)
Sayın Kılıçdaroğlu,kömür değil,para dağıtacaklarmış.Parti başkanı,akp'ye soruyor "kimin kömürünü kime dağıtıyorsun";adama sormazlar mı? "Kimin parasını kime dağıtıyorsun?"
Ben yardım edilmesine karşı değilim.Onlar da yardım etsinler ihtiyaç sahiplerine,ancak,biraz adam olun.Söylediklerinize ters düşmeyin.
VE BUNDAN SONRA NE YAPACAK!
Deniz Baykal (hac dönemi değil ama olsun),seçimden önce hacca gidecek,seçime bir hafta kala dönecek! O arada,partinin sıkı bürokratları,zekeriya beyaz'dan destek alarak,ayetler ezberleyecek,bu ayetler seçim programlarında kullanılacak.Seçim şarkısı olmayacak,seçim ilahisi olacak :) .vs.vs.aklınıza takiyye ilgili ne gelirse yapacak işte.

Hiç yorum yok: