11 Mayıs 2010 Salı

seyahat...

gezdim,geldim bir hafta.
bursa ya dokunarak,izmir e gittim.oradan antalya ya.antalya dan konya ya.konya dan ankara ya.ankara dan samsun a. samsun dan döndüm
izmir 565 km.izmir den antalya 446,antalya dan konya 323,konya dan ankara 258,ankara dan samsun 419,samsun dan istanbul 737 km.
ilginç bir seyahatti.antalya da saat 13.00 de müşterimde oldum,saat 21,45 te siparişimi aldım,dükkanı beraber kapattık,evi dükkanının karşısında olan müşterimin evine gittik.ayıptır söylemesi bir mangal yaptı,biz de yedik.arkasından bir okey çevirdik,oldu saat 03.00 .eee.kalsan kalınmaz,gitsen gidilmez.antalya da kalsam o gün konya yı bitiremeyeceğim.gitsem,gitsem mi diye düşünmek bile bana kalmadı.gittim.05.30 da konya daydım,bir otele atayım kendimi dedim ama oteller dolu.06.00 da toptancıların olduğu sitenin yanına çektim arabayı saat 10.30 a kadar arabanın içinde uyumuşum :) . diğer vilayetleri de sırasıyla turladıktan sonra evde olduğumda yine gece idi ve saat 03.00(aslında sabah)
bir iş seyahati daha mutlu sonla sonlanmıştı.iş iyiydi ve ben tek parça evimdeydim.

Hiç yorum yok: