4 Haziran 2010 Cuma

hürriyet gazetesindeki yorumlara bakış ve ihh

dünkü hürriyetin sitesindeki,ihh başkanı bülent yıldırım ın açıklamalarına yapılmış, bu yazıyı yazana kadar olan, yorumları kopyala yapıştır yaptım.sadece bir sayfadaki yorumlar ve aradan hiç cımbızla bir yorum çekip çıkartmadım.sıradan hepsini yazdım.ŞOK OLDUM.öyle olmadığını biliyorum ama bir an gazetenin israil gazetesi,yorumcularında fanatik israilli olduğunu düşündüm.bir an aklımdan bu geçti.hatta gözlerim,üst tarafa kaydı,kimin sayfasında olduğumu kontrol etmek için.o kadar yani.BUNLARI ANLIK YAŞADIM.

fikren bakış açınız ihh ile paralellik arzetmek zorunda değil.ancak yapılan iş,ölüm göze alınarak insani yardımdır.bunu bu yorumcular içinde yapabilecek yürekte kaç kişi vardır.o yorumcular içinde ben de varım,kopyaladığım yerde değil,bir önceki sayfada.en güzel yaptığımız şey klavye delikanlılığı,klavye savaşçılığı,klavye kabadayılığı.ihh ile ilgili hiç bir şey bilmeyip yorum yapanlardan,bülent yıldırımın tipini sevmeyip,düne kadar ihh yı savunan,fakat televizyonda bülent yıldırımı görünce,ihh yı savunmaktan vazgeçenine kadar geniş bir yelpaze içinde yorumcuya sahibiz.bilmeden bildiğini sanıp biliyormuşçasına yorum yapıp,hiç bir şey bilmeyenleri de bilgi(!)sahibi yapanlardan nefret ediyorum.iş yerinden bir arkadaşımla konuşuyoruz;olay olana kadar ihh nın adını duymamış,dün akşama kadar ihh başkanının silüetini hiç bir yerde görmemiş,tipini beğenmemiş,yobaz tipi(!) var ya! "abi,bunun yardımseverliği tartışılır!"diyecek kadar da cüretkar.ona "istersen kendinle,yardımseverlik anlamında onu teraziye koy,o yüzden fazla ülkedeki aç,sefillere,din ayrımı yapmaksızın yardım ediyor,ettiriyor,organize ediyor,ya sen? ben kendimi teraziye koymak fikrine bile yaklaşamam,ya sen?" "yardımseverlik tartışılır"diye cevap aldım :( :) . bu düşünce bağlamındaki insanların hiç bir şey yapmadan,canını ortaya koymalarına dil uzatmalarını hazmedemiyorum.yapamıyorsun,yapamazsın,bari yapanı takdir et.adam diyor ki "silahlarını aldıklarımız oldu,kullanmadık,denize attık,şehadeti göze almıştık çünkü "diyor.insanoğlu nefsi ile hareket etmeyi sever.eline geçirdiği silahla,dünyaya kan kusturan bir devletin(!)askerini vurmak haz verir,nefs bağlamında.hem de sana saldırmışken.aşağıdaki yorumları görünce üzüldüm,canım sıkıldı.HALBUKİ ASLANLAR GİBİ,YOLA ÇIKMIŞLARDI,YİĞİTÇE ÇARPIŞTILAR(GÖRÜNTÜLERDE BU SABİT-DONANIMLI,SİLAHLI ORDUYA MUKAVEMETTE BULUNUYORSUN-)ASLANLAR GİBİ DÖNDÜLER.bülent yıldırım şöyle diyor "ben yine konvoylarla gideceğim,oradaki ambargoyu,ya günümüz politikacıları çözecek,ya ben bu yolla delmek için uğraşmaya devam edeceğim,bundan sonrası devlet başkanlarının sorunu olur" .insani bir çıkış,bireysel,vicdani bir duruş.kişiler, devletler gibi menfaat mücadelesi içinde hareket etmezler.kendi öz fikirleri,vicdanları doğrultusunda hareket etmelidir.bülent yıldırım ın yaptığı da budur.islami bilinçle hareket edenler,Allah tan başka kimseden korkmazlar,ölüm onlara mükafattır,çünkü işin içinde şehitlik vardır.bu bilinci idrak edemeyenler,bunu algılayamazlar,ölümden korkarlar.bu bilinçle hareket edebilenlere HELAL OLSUN...edemeyenlerde,ya da etmek istemeyenlerde yapılan iyi şeyleri kötülemek yerine sussa bile kardır.

mehmet karasoy (Tüm Yorumları) 03.06.2010 09:19:21

tamam hepsini anladık ama Arap ülkelerinden hiçbir kınama ve tepki gelmemesi sizce ne anlama geliyor.?

osman akçıl (Tüm Yorumları) 03.06.2010 09:19:17

Şimdi ben buradan baktığımda Türk halkını HAMAS ile Dirsek temasına getirerek Dolaylı yoldan Terörist bir gruba destek olmaya getirtiliyor !!!. İnsani yardım adı altında; İnsani Ahlaki ve Etik değerler suistimal ediliyor. İnsani yardıma varım ama Kullanılmaya ASLA.

abdullah tascı (Tüm Yorumları) 03.06.2010 09:19:14

bolca dayak yediniz .kolay gelsin türkiyede hergün şehitler kalkıyor camilerden

NE YAPTINIZ BU ŞEHİTLER İCİN sizin amacınız insani degil sizin amacınız siyası

SİZE TAVSİYEM TEKRAR DENEMEYİN GEMİNİZLE BU SEFER GEMIYLE DENİZİ BOYLARSINIZ BU ADAMLARIN HİÇ ŞAKASI YOK KİMSEDENDE KORKMUYOR CÜNKİ GÜC ONLAR

Alican Berkmen (Tüm Yorumları) 03.06.2010 09:19:11

Bu adami muhatap alip konsuturan zihniyeti kiniyorum... Sehitmisler... hadi ordan ..sen sehitsen 19 yasinda hayatini kaybeden mehmetcik ne? Futursuzca konusuyor medya da dinliyor....ulke ne hale geldi..yazik..

KENAN GÖREN (Tüm Yorumları) 03.06.2010 09:19:02

DÜNYAYI HAREKETE GEÇİRİRİZ. GERİSİ DEVLET BÜYÜKLERİ DÜŞÜNSÜN. Sen kimsin hangi sıfatla hangi cesaretle ve kimin adına bunları söylüyorsun. Ülkem kşmlerin elinde belli değil. Önüne gelen Ülkem adına racon kesiyor.

ihsan çepni (Tüm Yorumları) 03.06.2010 09:18:43

SAYIN BAŞBAKAN'IN SEÇİM YATIRIMI ŞOVU HÜSRANLA NOKTALANMIŞTIR.. MESELE BUNDAN İBARETTİR VE TÜM YAYGARALAR BUNUN İÇİN KOPMAKTADIR..

Çetin Nur (Tüm Yorumları) 03.06.2010 09:18:28

Adamlar Hamas'ı düşman ilan etmişler, ablukaya almışlar, bizimkiler yok diyorlar, illaki gireceğiz diyorlar. Biz de PKK yı düşman ilan ettik. Birileri, yok illaki ben sizin topraklarınızdan geçip kandile yardım götüreceğim dese ne yapardık?

sema elyürek (Tüm Yorumları) 03.06.2010 09:17:34

Ben hala neyi anlayamıyorum biliyo musunuzz,Türküm Müslümanım diye geçinen siz bazılarının bizim vatandaşlarımıza ve tüm dünya vatandaşlarına aynı anda yapılmış bir zulmü kınamayışınızı!!!Ve hatta İsrail gibi haddini aşmış insanlıktan bi haber bir devlete hak vermenizi pes be kardeşim!!!

yaşar meriç (Tüm Yorumları) 03.06.2010 09:17:14

Bu hengamede tek kazanan İHH oldu..

Zira Deniz Feneri rezaletinden sonra bu tür dini motifli derneklere halkın para yardımı azalmıştı..

Bu müthiş reklamdan sonra İHH'ya oluk gibi para akacağı muhakkak..

Ben yiyemedim sen ye..

Afiyet olsun..

Saygılar efendim..

Kenan ÖZTÜRK (Tüm Yorumları) 03.06.2010 09:16:56

Aynı şekilde bunları o tahsis edilen uçaklarla Kuzey Irak a göndersinler. Gidinde Kuzey Irak ta PKK ya karşı savaşında şehit olun. Sizin yüzünüzden 6 tane gencin yasını tutamadı bu ülke onlar siz kafanıza göre takılın rahat rahat İslam kardeşleri için giderken onlar ülke için ŞEHİT oldu..

Fahri Aksöz (Tüm Yorumları) 03.06.2010 09:16:18

10 kisinin olumune sebep oldun.Provakasyon yapmayi ve siyasi lider gibi konusmayi birak.

adil değil (Tüm Yorumları) 03.06.2010 09:16:13

Yaşananlara bir bütün olarak bakıldığında konu AKP'nin ciddi bir propaganda aracına dönüşmüştür. Bu durum gelişmelerin önceden öngörülüp kasıtlı olarak oluruna bırakıldığını veya çuvalladık ama bundan nasıl fayda sağlarız mantığının harekete geçtiğini düşündürüyor.

Yorum tenkit (Tüm Yorumları) 03.06.2010 09:15:08

Benim anlayamadığım bu gemi İstanbul ve Antalya dan yolcu aldı.Bu yolcular bu gemiye nasıl bindiler.Pasaportları varmıydı.çıkış yapıldımı.Bu kadar Türk vatandaşı ilgililerce bile bile bu tehlikeli maceraya nasıl gönderildi.Bu ölenlerin sorumlusu kim.Bu olay böyle geçiştirilemez.Araştırılması gerek.

Brenda MBIR (Tüm Yorumları) 03.06.2010 09:15:02

HER $EYÍ DÜ$ÜNDÜNDE, ÍZÍN ALMAYI NÍYE DÜ$ÜNEMEDÍN? BÍR ÍSRAÍL'LÍ SENÍN BAHÇENE ÍZÍNSÍZ GÍRSE NE YAPARSIN?

!!!!! BİR DE GÖZLEMLEDİĞİM,İŞLERİNE ÇOK GELMEYEN YORUMLARI YA YAYINLAMIYOR,YA DA KIRPIP YAYINLIYOR,BENİM YORUMUMDA "getirilen dializ makinalarının da tarihi geçmiştir" gibi bir cümle vardı "getirilmiş ilaçların tarihi geçmiştir"diye yazan bir yorumcuya cevaben yazmıştım.kırpılmış

Hiç yorum yok: