7 Şubat 2011 Pazartesi

neler oluyor?


yoğunluktan (çok çalışıyorum bu aralar:)) bir şeyler yazamamıştım.gündemden uzak kalmışım onu hissettim.gündemim cam balkon olmuş çıkmış :)
tunus da bir ayaklanma oldu,arkadan mısır.sonra diğer islam ülkelerinde dalgalanmalar oldu.mısır hala gündemi doldurmaya devam ediyor.inşallah mübarek insan(!),siktir olur gider.mısır idari yönetimini kendimi bildim bileli hazzetmemişimdir.ondan önce de enver sedat tan nefret ederdim.müslüman kardeşler,onun döneminde az çekmemişti.çocukluktan gençlik yıllarıma geçişti o yıllar.dünya üzerindeki kardeş müslüman toplulukları sıkı takip ettiğim yıllardı.afganistanda o zaman taliban adı geçmezdi.türkiye den,ihl lerden afganistan a rusya ya karşı savaş etmeye gençler giderdi.şimdi zaman değişti,o zaman müslümanlara yardım eden (tabii ki menfaati öyle gerektiriyordu)abd,şimdi o müslümanlarla savaş ediyor.neyse,mısır da da ihvan-ı müslümin(yani müslüman kardeşler),sisteme karşı örgütlü hareket ediyordu.müslümanlara dikine uzatılan her parmağa gıcık olduğumdan enver sedat a da gıcık olurdum.o öldürüldü,sonrasında hüsnü mübarek e gıcıklık başladı.bugün de mübarek in gittiiğini mutlulukla izleyeceğim.
türkiye de de bu tür kalkışmalara zemin oluşturmak isteyen chp idarecilerinden halkı,sokaklara dökmenin çığırtkanlığı yapılıyor.oralarda özgürlükleri tıkayanlara karşı kalkışma varken burada özgürlüklere karşı kalkışma isteniyor,bu gözden kaçırılıyor.bir de gözden kaçırılan her iki kişiden biri kalkışmaya karşı duracak.belki de bunun için birileri sookaklara çıksın isteniyor.bu isteklerin sahiplerinin hiç mi vicdanı yok diye de düşünmeden edemeyeceğim.Allah ım islam coğrafyasında islam insanlarını birbirlerine düşürmek isteyenlere fırsat verme.

Hiç yorum yok: