9 Aralık 2011 Cuma

bir seyahat yazısı daha

biraz uzun bir seyahat oldu.ankara dan başladım.ankara müşterilerini dolaştım,toptancıdır benim müşterilerim.polat timur,kardeş aş,istanbul plastik,gürbüzler,taştoka,bayburt plastik,mesut mutfak(çay içmeye uğradım),önderler,demirsoy ithalat.kardeş aş de bayağı bir zorlandım.emin abi,süleyman,çağatay neredeyse 4lü toplantı yaptık,ayak üstü.onlar tezgahlarında çok hızlı,haftada devir olacak ürün olsun istiyorlardı.neyse ki;ayak üstü toplantı,tezgaha ürünlerimizi koymakla sonuçlandı.demirsoy ithalat ın perakende ayağı da olması,bizim ürünü perakende merkezli deneme amaçlı tezgahına koymak noktasında işimi kolaylaştırdı.polattimur ile zaten çalışıyoruz,yeni siparişle mekandan çıktım.istanbul plastikte hala zorlanıyorum,rakip ürün ile rekabetimiz o noktada bayağı yoğun.hayırlısı.istanbul plastik bünyesinde çok hoş bir mescid var.oraya girince,içeriden çıkmak istemiyorum.huzur veren bir havası var,bir çok camide dahi alamadığım bir huzur.5 vakit namaz mı kılıyorum,hayır; bir türlü beceremedim.bayburt plastik,mahmut abi ile uzuun muhabbet ettik,onun ben de ayrı bir yeri vardır.bu ara bayağı kafası yoğun.mesut abi ile de biraz sohbet ettik.onunla arada bir az ötesinde olan karadeniz mutfağı sunan tır-lokanta da kuymak yemeyi seviyorum.genelde benim seyahatlerde aç kalmam kaçınılmaz.bu seyahatte gerçi istanbul plastiğin yemekhanesinde öyle yemeğini geçiştirdim :)
ankarayı şehir olarak oldum olası sevemedim.ama müşterilerimi seviyorum.

Hiç yorum yok: