10 Ocak 2012 Salı

adnan oktar 2

evet sayın adnan oktar.
şu yakın zamana kadar, yemedik,içmedik,ağzınızdan samimiyetle pozitif anlamda Allah kelamı çıktığına inandık.Her mecliste savunmanızı yaptık;eviniz basıldığında,soruşturma açıldığında,mahkeme süresinde,akıl hastanesinde olduğunuz dönemde,kan bankası için kan topladığınızda hep sizi savunduk.Bunlar iyi şeyler yapıyorlar;siyonizme,masonluğa,darvinizme posta koyuyorlar, diye.E noldu biz boş bir silüetin davasını mı gütmüşüz.Belki sizden birileri bu bloga düşer de okur ya da ben bir ara blog adresimi size mail atarım,duygularımı bilmenizi istiyorum çünkü.Değişik kanallarda gece muhabbetlerinizin artık bokunun çıktığını üzülerek,kahrolarak görüyoruz.Hiç yobazlık kisvesine insanları sokmaya kalkmayın; alımlı hatunlara gereksiz iltifatlarınızı siz dinen nereye koyuyorsunuz bilmiyorum.sulandırılmış "maşallah" muhabbetini bilinçli mi yapıyorsunuz."maşallah"ın da kendince bir ağırlığı varken,bir cümle içinde birden fazla maşallah demenin esprisi nedir? insanları islamdan uzaklaştırma gayreti mi var?
islam da kadının duruşu belliyken; yüzünde makyaj olmadan kaç tane hatunla programa çıktınız,merak ediyorum.bu da tesettürün içini boşaltma çabasımıdır? geçmişte israil ve abd ürünlerini boykot listemize -tekbir giyim-i de koymuştuk.tesettür elbiselerini allı pullu mankenlerle tanıttığı ve genç kızlarda -böyle de oluyormuş-algısı oluşturdukları için.sizlerin de böyle bir çabası mı var.şehveti bir tesettür neyin nesidir? şehvet ve tesettür kelimelerini aynı cümlede kullanmak dahi benim içimi ürpertti ya siz bundan haz mı alıyorsunuz?
yazık,sizin için, sizler için, döktüğüm dile yazık.harcadığım nefese acıyorum.yazık.
renginizi artık netleştirin.ya islam camiasından uzaklaşın,ya da ben şunlara hizmet ediyordum,özür dilerim deyin.türklüğü,islamı kullanarak artık bir yere gelemeyeceksiniz,çünkü yukarı çıkışınız bitti,aşağı inişe geçtiniz gözümüzde.

6 yorum:

yakup kose dedi ki...

http://tr.harunyahya.tv/videoDetail/Lang/1/Product/38956/__NEDEN_ACIK_HANIMLARA_TEBLIG_YAPIYORSUNUZ?___DIYORLAR._HEM_ACIK_HANIMLARA_HEM_KAPALI_HANIMLARA_SIDDETLI_BIR_NEFRET_VAR._BEN_BU_NEFRETIN_ORTADAN_KALKMASINI_ISTIYORUM.

http://tr.harunyahya.tv/videoDetail/Lang/1/Product/99117/MUHAFAZAKAR_KANALLARDA_BASI_ACIK_HANIMLAR_VAR,_BUNU_ELESTIRMEK_COK_YANLIS

http://tr.harunyahya.tv/videoDetail/Lang/1/Product/101068/KURAN_DA_MUNAFIKLARI_KIZDIRAN_ANA_KONU,_PEYGAMBERIMIZ_(SAV)_IN_HANIMLARINA_OLAN_ILGISIDIR.


http://tr.harunyahya.tv/videoDetail/Lang/1/Product/34621/HEM_TURBANLI_HEM_BASI_ACIK_HANIMLARIN_HER_YERDE_SEVGI_VE_SAYGI_GORMESI_COK_ONEMLIDIR,_HICBIRINE_BASKI_YAPILMAMALIDIR._

dr yakup köse (cevval yürekli)

yakup kose dedi ki...

''Neden açık hanımlara tebliğ yapıyorsunuz?'' diyorlar. Hem açık hanımlara hem kapalı hanımlara şiddetli bir nefret var. Ben bu nefretin ortadan kalkmasını istiyorum

Adnan Oktar`ın 16 Şubat 2011 tarihli Kaçkar Tv röportajından

ADNAN OKTAR: ... “Şimdi neden Hocam açık kadınlara İslam’ı tebliğ ediyorsunuz, anlatıyorsunuz?” Bunu çok ifade ettim ama önemli bir konu olduğu için bir daha anlatayım. Yobaz güruhunda, gerici güruhta açık hanımlara karşı tahmin edemediğim bir şekilde nefret var ve kin var. Bu çok büyük bir fitnedir ve acayip bir tehlikedir, büyük bir tehlikedir. Aynı şekilde kapalı hanımlara karşı da bir kısım zevatta müthiş bir nefret ve öfke var ama akıl almaz bir nefret var. Özellikle çarşaflı hanımlara karşı daha da şiddetli bir nefret var. Bak açık hanımlara nefret, kapalı hanımlara nefret, çarşaflı hanımlara nefret. Rezalete bak, başka da bayan kalmıyor, hanım kalmıyor. Üç grup zaten, üçüne de nefret var. Ben bu fitneyi, bu rezilliği, bu pisliği durdurdum, işte benim yaptığım budur. Mesela benim bu canlarım hepsi, üçü de açıklar, başları açık ama çok dindar. Mesela Beril öyle, Ebru da öyle. Onun böyle olduğunu ben biliyorum, dine karşı bayağı yatkın. Benim kızım da öyle, dine karşı çok sevgi dolu. Mesela Beril uzun süreden beri beş vakit namazını kılıyor. Ezberinde o kadar çok bilgi var ki hayret ediyorum. Mesela ben konuşurken; Kuran bilgisi de çok müthiş de, farz edelim şu eser veya bu, kim bu? Ahmed İbni Hacer Mekke-i Hatemi, ben bir hadis söylüyorum, değil mi? Hemen ilgili kısmı açıp gösteriyor. Tabii bayağı okuyor, acayip bilgili. Bu çok büyük bir fitnedir. Bu yüzden, nefretiniz yüzünden kapalı hanımların başını da derde soktunuz. Ve onların kapalı gezmesini de engellemiş oldunuz, bu fitnenin yüzünden. Sebebi budur işte. Eğer zamanında siz bu fitneyi çıkarmış olmasaydınız hiçbir sorun çıkmayacaktı. Kapalı da olacaktı, açık da olacaktı, çarşaflı da olacaktı, hepsi de olacaktı. Hiçbir sorun çıkmazdı. Bu nefretiniz büyük fitneye sebep olduğu için karşılığında kötü bir ortam meydana getirdiniz. Açık hanımlar yüzde yüz tertemiz Müslümanlardır. Kapalı hanımlar da yüzde yüz tertemiz Müslümanlardır. Hepsini çok seviyorum, hepsine de sahip çıkıyorum, hiçbirine de laf söyletmem. Olay bu, inşaAllah. Ayrıca Osman kardeş biz olmasaydık, iddia edilen Ergenekon örgütü seni lime lime ederdi şu ana kadar, sana söyleyeyim. Komünizmin ideolojisini Türkiye’de tepetakla eden biziz, fikren, düşünceyle. İddia edilen Ergenekon örgütünün böyle kavruk ve zavallı konuma düşmesinin nedeni yine biziz. Çünkü fikren yıktık, düşünceyle yıktık, beynini dağıttık, bu çok önemlidir. Fikri yıkılan bir örgüt manen yıkılır. Manen yıktık onları. Darwinistler her yere hakimdiler. Şimdi bak göğsünüzü gere gere yaratılışçılığı savunabiliyorsunuz bizim sayemizde, vesile olduk, Allah’a çok şükür. Mesela bugün halk bile, halktan kardeşlerimiz bile, kahvehanelerde bile cayır cayır Darwinizm’e cevap verebiliyor insanlar. Ve Darwinizm’i savunmak şu an utanç vesilesi. Eskiden yaratılışı savunmak utanç veriyordu birçok insana, söyleyemiyorlardı. Şu an Darwinizm’i savunmayı insanlar utanıyorlar, anlatamıyorlar...

dr yakup köse (cevval yürekli)

yakup kose dedi ki...

ADNAN OKTAR: Televizyona çıkmanızın da caiz olmadığını söylüyor. Bunlara kalırsa sokağa çıkmak da caiz değil, sokağa da çıkamazsınız. Gülmek de caiz değil. Yani caiz olmayanları bir saymış olsak, bir tek ölmek caiz. Onun dışında hiçbir şey caiz değil. Çok yanlış çok. O yüzden Müslümanları çok yanlış tanıttınız, Müslümanları mahvettiniz.
Kadın hayatın her yerinde olacak, mecliste olacak, hastanelerde olacak, sokakta olacak, her yerde olacak. Bu aptallığı yapmayın. Bak, size hacdan örnek veriyorum. Hac’da hanımlarla beraber hac yapılıyor, hep birlikte yapılıyor. Nerden çıkarıyorsunuz bu kafayı? Yobazlığın ucu bucağı yok. Yani bir kaptırdın mı yobazlığa gidebildiğin kadar, dipsiz kuyu gibi. Bak olay nereye vardı? Televizyona çıkamaz. Ee meclise girebilir mi? Oraya da giremez. Lokantaya girebilir mi? Oraya da giremez. Okula gidebilir mi? Okula da gidemez. Evde olursa nerde oluyor? Diyor ki “pencere sakın sokağa doğru olmasın”. Sokağı görmemesi gerekiyormuş evin. Bir gözü açık olacak, ondan sonra gülmeyecek, konuşmayacak, hareket etmeyecek, insanlıktan çıkartmaya çalışıyorlar. Yani bu müşriklerin, eski putperestlerin kadın düşmanı azgınların, o devirden kalma psikopat düşünceleri. Kadın her yerde, Kuran’a baktığımızda her yerde olduğunu görüyoruz. Hz Yusuf (as) o kadınla beraber aynı odada, yalnızlar, beraberler. Bütün hayatı birlikte geçiyor kadınla. Hz. Musa (as) peygamberin kızlarıyla görüşüyor, konuşuyor, muhatap oluyor, kadınlar onu beğeniyorlar cevval yürekli (dr yakup köse)

yakup kose dedi ki...

Hz. Musa (as)’ı. “Güçlü” diyorlar “ve güvenilir bir insan” diyorlar. Hz Süleyman (as) Sebe Melikesini getiriyor, ona şaka yapıyor, “gir” diyor havuza. Kadın bacaklarını açıyor, şaka yaptığı anlaşılıyor. Değil mi? Orada kadının imanına vesile oluyor. Kuran’da çok fazla örneği var, hadislerde çok fazla örneği var, hayatta örneği var, Hac’da örneğini görüyorsunuz. Daha hala dipsiz kuyu gibi yani zifte düşmüş köpek gibi daha hala yobazlığın derinliğine inmeye çalışıyorlar ve Müslümanları mahvettikleri yetmiyor gibi daha da mahvedecekler, daha da perişan edecek bir kafaya girmeye çalışıyorlar. Bir de diğer kanallarda böyle bir sorunlar yok. Diğer kanallarda her türlü müzik programı var. Hanımlar da çıkıyor, efendim sunucular da dekolte bir çoğu, hepsinde var. Ben bütün kanallarda gördüm. Reklamlara çıkarıyorlar hanımları inşaAllah. Onunla ilgili bir video film var bir göstersene sen. Yani ben oradaki kardeşlerimi tenzih ederim. Yani suçluyor değilim fakat her yerde program seyredilirken bu kadar rahatsız olmayıp da burada bu kadar olmasını, ben hasetlikten başka açıklamasını bulamıyorum. “Niye başı açık” Ne olur? Sokağa da çıkamazsınız. Yani okula niye gidiyorsunuz? Otobüse biniyorsunuz, tramvaya biniyorsunuz bütün hanımların başları açık, okullara gidiyorsunuz bütün hanımların, öğretmenlerin başları açık, Türkiye’nin yüzde yetmişinin başı açık. Yani bu nasıl bir mantıktır? Ben anlayamadım. Her yerde hanımlar var. Önü sonu yok işte. Bize akıl verenler genellikle hep bu kanalları seyrediyorlar, bize nasihat edenler. Nasıl hanımlar çıkarmış televizyona? Çıkamazmış. Bütün kanallarda var hanımlar, her yerde görüyorsunuz, sokaklarda var, evlerde var. Bakkala, çarşıya gidiyorsunuz. Her yerde var hanımlar. Bu ne vahşiliktir? Yani ellerinden gelse torbaya koyup, üstlerinden düğümleyip kapatacaklar. Tam yobaz kafası, bırakın bunları böyle, çok yanlış bu. Kıskançlıktan başka bir şey değil bu. Çünkü benim kız arkadaşlarım çok çok güzel, çok sevgi dolular, çok klaslar, bakışları müthiş sevgi dolu, tutkuyla bakıyorlar. Bu heriflere helalleri falan da böyle nefretle, pisliğe bakar gibi böyle, lağıma bakar gibi bakıyorlar. Haset ediyorlar. İlk defa sevgiyle, tutkuyla bakan gördükleri için çok ağırlarına gidiyor. Hayatta bunlar hiçbir şekilde sevgiyle karşılaşmış adamlar değiller. Böyle güzel, kaliteli kadınlar, zaten onların karşısına böyle güzel, kaliteli bir kadın çıkmaz. Çünkü pislik herif, kadın layık görmez ki kendisine. Zaten tiksinir. Yani niye süslensin ona? Niye bakım yapsın? Niye iyi davransın öyle pislik herife, yani aşağılık herife. Leş gibi herifler, lağım gibi herifler. Tiksindikleri için, hiçbir şekilde layık görmedikleri için en pis halleri ile gidiyorlar karşılarına. Paralarına tamahen, o pisliklere tahammül ediyorlar. Burada tabii müthiş bir tutku, müthiş bir sevgi, müthiş bir sevecenlik. Kendileri ayrı kokar, karıları ayrı kokar. Bayağı pisler. Estetikten yoksun, evleri berbat. Kendileri berbat. O cehenneme alıştıkları için, cennet gibi bir hayatı gördüklerinde şaşırıyorlar. Çünkü kadın hakikaten tiksiniyor; herifin ağzı ayrı kokar, vücudu ayrı kokar, orası ayrı kokar, burası ayrı kokar. Kadın da aynı şekilde, o da aynı pislikle karşısına çıkıyor. Alışmışlar, insan gördü mü şaşırıyorlar. Bıraksınlar bunu inşaAllah. Çünkü adamların hakikaten hayatı kaymış, evde böyle kös kös karşısında bakıyor, o ona bakıyor, o ondan tiksiniyor, o ondan tiksiniyor. O ona laf sokuyor, o ona küfrediyor. O ona hakaret ediyor. Sürekli terslemeler, sürekli bağırtı çağırtı. Cehennem gibi hayat. cevval yürekli (dr yakup köse)

yakup kose dedi ki...

Bakıyorlar burada sevgi var, muhabbet var, dostluk, kardeşlik var. Adam onca sene emek vermiş, okul bitirmiş, para kazanmış, bilmem ne yapmış, ev almış, bankaya para yığmış, ama mutlu olamamış. Ama sevgiyi bulamamış. Onu tutkuyla seven hiç çıkmamış. Bir de bakıyor burada herkes sevgiyle, tutkuyla seviyor beni, ilk defa böyle aşkla, muhabbetle sevenleri görünce ciğerleri yanıyor. Bütün ömrüm boyunca uğraştım şu sevginin milyonda birini göremedim diyor. Şu saygının milyonda birini göremedim. Artık böyle kavrulmuş sinek gibi hopluyor. Olmaz. Aslında bunların kokoş karıları var. Hakikaten saçını başını yaptırıyor ama pislik, böyle cehennemden kaçmış mikrop gibi. Çok itici. Böyle ölmüş kartal gibi kadınlar. Herifler de ölmüş sığır gibi. Birbirinden nefret ediyorlar. Yoksa takıyor, takıştırıyor. Her şeyi yapıyorlar. Yapmadığı yok. Onlar da kendilerince bir şeyler yapmaya çalışıyorlar. Ama olmuyor, o pislikten o lanetten kurtulamıyorlar. Çünkü kalpleri simsiyah, katran gibi. Allah yüzlerine vuruyor. Ruhlarına vuruyor, Allah perişan ediyor, ızdırap çektiriyor Allah. Hem Allah’tan uzak olacaklar, hem de Allah onlara mutluluk verecek, vermiyor Allah işte. Çırpınıyor. O kart kokoşlar akşama kadar manikür yaptırıyor, pedikür yaptırıyor,uğraşıyor, törpülettiriyor, kestiriyor, biçtiriyor. Olmuyor. Daha da cehennem mahlukuna dönüyor. Erkekler de öyle, uğraşıyorlar, olmadık şeyler yapıyorlar. Yok olmuyor. Allah ruhunu iğdiş etmiş. Hiçbir şey olmuyor. Olmaz. Yani ruhunda en ufak bir kıpırtı oluşmuyor. Allah içini yakıyor. Tutku imandan kaynaklanır. Allah’a derin sevgiden kaynaklanır. Allah’ı derin sevdi mi kul, Allah kuluna nimet verir, güzellikler verir. Ama tabi amacı bu değildir müminin. Ama ona hediye olarak, güzellik olarak verir. “Dünyada güzel bir hayatla yaşatacağım” diyor Allah. “Ahirette de en güzelini vereceğim diyor Cenab-ı Allah”. En iyisini inşaAllah. Cennetini verecek inşaAllah müminlere.
cevval yürekli (dr yakup köse)

chyrkyn dedi ki...

yakup köse;
benim yazdığım şeylerde açık hanımlarla,röportajla ilgili eleştirisel bir bakış yok.öncelikle bunu tekrar yazmak isterim.orada röportaj yapılan hanımların açıklıkları ile ilgili değil,adnan oktar ın sulandırdığı muhabbet ve artık sulandırdığını düşündüğüm "maşallah" ve "inşallah"kelimeleri.
oradaki hanımlarla yapılan röportajda(!) ilginç olan hepsinin bu iki kelimeyi sanki senelerdir bu dinsel terminoloji içinde kalan iki kelimeyle yıllardır haşır-neşirlermiş gibi suni bir havanın oluşturulması.bir sulandırma var işin içinde.takıldığım şeyler bunlar.şu an çok da fazla bir şey yazmak istemiyorum,ileriki zamanlarda yine yorumlarınıza yorum yazmaya devam edeceğimi bilmenizi isterim.derdim ağzından samimi Allah kelamı çıkan birilerine laf çalmak değil,bu samimi görüntüde artık samimiyet görmememle ilgili.