5 Ocak 2012 Perşembe

YİĞİT BULUT

"Bir Yiğit feda olsun Türkiye'ye!" böyle noktaladı.
Bana göre de Yiğit'ti.Uzun zamandır takip ederdim hem yazılarını,hem televizyon programlarını.Yazılarını Habertürk almayı bıraktığım, o sırtından bıçaklanmış kadının posterini ilk sayfadan Habertürk yayınladığı güne kadar.Sonralarında internetten okuduğum kadar,takip ettim.Hem ekonomi yazılarında, hem siyasi ya da gündem yazılarında farklı duruşu,benim doğrularım doğrusundaki yazımları ayrı bir yere koymamı sağlamıştı kendini.Benim penceremden görünen adam gibi adamdı.Neye kurban gittiğini bilmiyorum.Ama adamlara açık kapı çoktur.Hatta tercih yapma hakkı da bu adamlarındır.Ben bu ayrıştırmanın sadece ilk anda psikolojik olarak birilerinin eline koz geçirmişlik hevesini tatmin edeceğini düşünüyorum.Onlar da bana göre adam değil.Mevlana'nın sözü var ya; "Bir söze bakarım söz mü diye,bir adama bakarım,adam mı diye!" Yiğitçe yazdığın yazılar için,yiğitçe yaptığın programlar için eline,ağzına sağlık.Yiğit'i kaybetmedik,galiba Yiğit'i kazandık.Evet,bu bir yandaşın(!),bir başka yandaşa(!) destek yazısıdır.Eğriye eğri,doğruya doğru diyebilenler yandaşsa,biz yandaşız.Yanıldığımız olmuyor mu?Oluyor bazen.O da iklim koşullarındandır.Eğriye doğru,doğruya eğri diyenlere de bir çift laf koymak lazım "HASSİKTİRİN LAN !"
Yiğit kardeşim,daha iyi konumlarda görürüz seni inşallah.

Hiç yorum yok: