7 Kasım 2008 Cuma

90ların başında ve bugün bazı isimlere bakışım


ali bayramoğlu;gözlemleri ve dürüstlüğünü o zamanlar severdim,hala sevmeye devam ediyorum.
cengiz çandar;gözlemlerini ve dürüstlüğünü severdim,kendini de severdim.galiba kendini şimdi sevmiyorum.
ahmet hakan coşkun;dürüst ve cesur habercilik yaptığı için severdim, artık aydın doğan ın kalemşörlerinden olduğu için aynı şeyleri hakkında düşünemiyorum.
uğur dündar;taraflı,karalama merkezli programlara imza atarak kendini sıfırladığını düşündüğüm medya mensubu.şu günlerde buna yeniden soyunmuş gibi gözüküyor.
hulki cevizoğlu;yansız program yaptığı için,müthiş bir beyni olduğuna inanırım,kültürüne gıpta ettiğim için severdim.şimdi ise tarafsızlığını,bir tarafa bırakıp,bir tarafa taraf olduğu için,o da gözümde bitenlerden.
beyaz;esprileri,dobralığı için severdim,hala beyaz var ve hala aynı pencereden bakıyorum
hülya uğur;o zaman böyle biri vardı,hatta yazmaya bile değmezdi ama,yazmışım öyle kalmış işte,şimdi kim olduğunu bile hatırlamıyorum
engin noyan;mükemmel bir insan,içinden geldiği gibi olan...
nedim saban;aptal gelirdi bana.şimdi tatlıcı tombak oldu.
hamdi alkan;seviyesizliği için sevmezdim
gülgün feyman;iticiliği ve haber spikerliğinden çok,afet tellalı olduğu için nefret etmişimdir.
huysuz virjin;seviyesiz olduğu için sevemedim(esprileri kulağa hoş gelse de)
murat başoğlu;sempatik bir sunucu olduğu için severmişim,ancak şu an kimdi diye hatırlayamadım.
reha muhtar;bir şey yazmama gerek yok,ama tiksinirdim.
boran kaya;bir insan ancak bu kadar insanlıktan çıkabilir
bülent(kral tv programcısı);tarzı için sevmezdim
okan bayülgen;kendini matah bir şey sandığı için sevmezdim,ancak şu günlerde ben de onun matah bir şeyleri olduğunu düşünmedim değil.
cem özer;programcı olduğunu düşünüp aptalca esprilere imza attığı için,sevmem,hala sevmem.
ayşe önal;doğruları yansıttığı için; gözlemleri ve haberciliği için severmişim o zamanlar
emin çölaşan;kahvehane muhabbetine yaslanmış gibi gazetecilik yaptığı için,sevmedim,sevemedim,sevmeyeceğim.
aziz üstel;bir dönemin kasıntısı diye görürdüm,ancak şu dönem,adam kasılmakta haklıymış,birikimi iyiymiş diye düşünüyorum.
arzum onan;hem sevimli,hem güzel.Allah sahibine bağışladı.
şebnem dönmez;fırlama bir sevimliliği var.
tayfun talipoğlu;mükemmel belgesellere imza attığı için,hep adam gibi adam geldi bana.
ali şen(fenerbahçe eski başkanı); sevmedim,ali şen olduğu için.
ihsan doğramacı;mumya gibi bir adam olduğu için sevmedim.
cemil ipekçi; i..e olduğu için sevmem(şu aralar bir çok adamdan daha adam gibi konuşsa da)
sevda demirel; etinin tüccarlığını yaptığı için sevmem.
hüsrev,hüseyin,kezban hatemi;kültürleri,donanımları için severim,
medyum memiş;.................
medyum keto;.....................
fethullah gülen; bir davaya baş koyup o yolda başarılı olduğu için beğenirim.
begüm özbek;farklı gelmiştir hep bana.
ertuğrul sağlam(beşiktaşlı futbolcu);efendiliği için(beşiktaşa teknik direktör oldu,bıraktı)severdim,şimdi adam olduğu için severim.
oğuz çetin(fenerbahçeli futbolcu);efendiliği ve futbolunu severdim.
aykut kocaman(fenerbahçeli futbolcu);efendiliği için severdim
feyyaz uçar(beşiktaşlı futbolcu);esprileri için severdim.
petar naumoski; o yıllarda türkiye deki en iyi basketbolcu diye şerh düşmüşüm.

Hiç yorum yok: