11 Ekim 2009 Pazar

ATA ÖZER




bu akşam, üzerinden 1 aydan fazla zaman geçmişliği ile değerli hocam ata özer in il milli eğitim müdürlüğünden alındığını öğrendim.o kadar haberlerden uzaklaşmışım ki(sağolsun çocuklar); bu haberi duymamışım bile.
çok üzüldüm.hayatımda tanıdığım ender değerlerdendi.dürüst,mert,şerefli,adam gibi adam.kendisinden bu ülke faydalanabilecekken...
internetten araştırdım,ancak ayrılış nedenini öğrenemedim.ata hocam,orta okulda benim öğretmenimdi.sonrasında otakçılar lisesinde kardeşimin müdürü.birileri koltuğundan rantlanıp,araba/ev alırken, o,arabasını satıp okula halı saha yaptırmış,okula gelir elde etmiş,oradan gelen gelir ile özel olmayan devlet okuluna bilgisayar laboratuarı kurmuştu.sonrasında iğrençliklerle çalkalanan şehremini lisesine tayin olmuş,şehremini lisesini adam etmiş,okulda spor alanında da başarılara imza atmasını sağlamıştı.sonrasında da istanbul il milli eğitim müdürü olmuştu.3,5 yıl da orada görev yapmış ve görevinden alınmıştı.yazık.böyle insanlar kolay kolay gelmiyordu oysa.vefasız bir öğrencisi olarak,kendi çocuklarımı okula kaydedeceğim zaman,il milli eğitim müdürlüğünü aramış,sekreterine not bırakmıştım.sekreteri "toplantıdan çıkınca notunuzu iletirim sizi arar" dediğinde,benim tanıdığım ata hoca arar dedim kendi kendime ki;öğrenciliğimin üzerinden 27 sene geçmişti.15 dakika sonra sekreteri aradı "Ata beyi bağlıyorum"dedi.sevgili hocamdan önce vefasızlığın özrünü diledikten sonra okuldan kayıt için para istediklerini söyledim verdiği cevap şu oldu "şayet,adresin,okula kayıt için uygunsa,bir kuruş isterlerse beni ara,gereğini yapayım,yok adresin uygun değilse,uygun olan okula kayıt için gitmen gerekir ve kaydınızı o okula yaptırmalısın.sistem ne ise odur.hiç bir müdür para isteyemez"demişti.keşke ata özer, milli eğitim bakanı olsaydı,keşke.
HOCAM, ALLAH HAYIRLI HAYAT NASİP ETSİN SİZE...

Hiç yorum yok: