4 Ekim 2009 Pazar

kaza !

dün gece 1.30 gibi şiddetli bir ses duyduk dışarıdan gelen.balkona fırladım,yolda yatan birini görebiliyordum.ne olduğunu anlamaya çalıştım,trafik kazası olduğunu farkedince koşturdum,insanlar başında toplanmışlar yaralının.iki araba çapraz yola savrulmuş,hatta biri duvara bindirmiş,airbagi açılmış.yerde yatan genç(sanırım 25 yaşlarındaydı) "bacaklarımı hissetmiyorum"diyordu,titriyordu.polis anında orada oldu,sanırım çok yakındaydı,sese geldiler.ancak ambulans bir türlü gelmiyordu ki;acil hastane 30 saniyelik mesafedeydi.sanırım bir 25 dakika sonra geldi.halktan homurdanmalar oldu doğal olarak,polis "yapmayın kardeşim,bırakın adamlar işini yapsın"muhabbeti ile homurtuları kesmeye çalıştı.araçların biri hatalıydı ki;şoförü kaçmıştı.yerde yatan gencin arkadaşları o an o şoförü ellerine geçirse parçalardı herhalde.
hoş bir olay değildi,ortada duran;ancak,halkın duyarlılığı iyiydi.herkes bir şeyler yapmak istiyordu.kimi,yerdeki gence moral vermeye çalışıyordu,kimi su getirdi,kimi (belki dış kanama vardır diye)pamuk,genç titriyor diye kimi battaniye...mağdura sahiplenilmesi hoştu.bu semti o yüzden seviyorum.çoğunluğun başını çevirip gitmemesi duyarlılığın göstergesiydi.

Hiç yorum yok: